Thursday, May 27, 2010

Berehat seketika..

Tu arr, org lain ada blog, ko nak buat blog.
Pastu ko biar je blog ni jadi tukun.
Org masuk pun tgk benda2 dah basi
.
.
.
.
.
.
Hahahahaha! Saya sekarang tgh malas tahap gaban.
Mood belum mari lagi untuk memblogging.
.
.
Apakah terapi yg bagus?
.
.
.
.
Shopping?
Hmmmm menarik....lalalala..
(Jumpa nanti ye. Insya-Allah akan kembali bersiaran tidak lama lagi)

4 comments:

izahdaut said...

napa yang malas ngat tu....pembawakan budak ke? ahakss..enjoy shoping lah..lalallaala

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

myza said...

ape de hal?busy sgt ke yob?

Mamajenn said...

izah : hehehe x de sapa pun nak di bawa nih..mmg tgh sibuk sesgt n x jumpa2 lg pil rajin...tunggu la nx wk......kot:)

Hapi : Hi Hapi, thank you for visiting me. Do come again!!

myza : bz le non. Order byk sgt. Kat opis plak kena jaga 2 bos. Backup member yg cuti kawen. Tu yg jadi badan penat n x de mood nak menghapdet blog. Tunggu la nx wk. Rasanya dah ok kot