Monday, September 6, 2010

Puyuh goreng berempah.

Geram betul tgk 'betis2 bunting padi' cik puyuh..mmg sedap digigit2 hahahaha..ok Mj mmg suka makan burung puyuh ni. X kira la masak apa sekali pun. Goreng pun sodap! Tp x leh selalu amalkan makan si comel ini sbb kandungan kolestrolnya tinggi berbanding ayam..ala sume org dah tau kan...sama la jugak telur burung puyuh yg lagi kecik dari telur ayam. Tp sekali sekala apa salahnya kan...ye dak...

Resepi untuk menu ni sebenarnya MJ guna resepi Ayam goreng berempah yang MJ dah buat dalam entry sebelum ni. MJ masak ni masa sahur, so perapnya dari selepas berbuka. Simpan je dlm peti ais. Masa sahur tu tinggal goreng je..perghhh memang syok layan panas2..

2 comments:

Nowwa Fitri said...

Non....selamat hari raya yea Non...maaf zahir batin..sorry yea..banyak salah silap!

Mamajenn said...

non, nnt aku buat entry dedicate ucapan raya ek...ko sabo la..aku tau ko sedih nak ry ni hahahaha siapkan order2 tu sume..kang mata ko jadi zombie lak pepg ry