Friday, November 6, 2009

Kek Kurma Kukus

Tayang gambar dulu.........

Ini edisi memperabihkan stok kurma puasa hari tu..Walaupun operasi ini berjaya, kitorg ada sekotak lagi dlm peti ais..argghhhh bila nak abis....

Resepi dia sama mcm kek prune kukus, cuma gantikan prune dgn kurma. Klu kurma yg jenis kering, kukus seketika untuk memudahkan isinya diblend. Cubalah..Sedap jugak. Bawa opis sikit, DH bw sikit gi workshop dan selebihnya habuan kami di rumah.

4 comments:

Ummi Arissariz said...

masakan ko selalu mngecurkan air luirku..hehehe..

Mamajenn said...

mmg itu niat aku pun hehehehe...x de lah main2 je..saja berkongsi citarasa dgn sume...

myza said...

wau nampak gebus-teringat jemput kurma mak di kampung..wo0wowo~~

Mamajenn said...

mmg gebus myza wehhhh...jemput kurma mak? ha meh sini dtg umah ambik lg sekotak...dah lama bertap dlm peti ais tu..