Friday, July 16, 2010

Minyak naik....gula naik....apa lagi nak naik

Haduii x tau nak komen cemana...tp tu la hakikat yg kena diterima oleh sume rakyat. Belum sempat ramadhan muncul, harga gula dah naik dulu. Betul ke peniaga makanan x akan naikkan harga barang. Hmmm cemana raya tahun ni? Nak beli ke nak buat sendiri biskut2 raya ek? Dilema ni...

Dalam tension harga naik hahahhaha MJ pun nak mencelah gak tentang majlis semalam..wahhh naik pentas. Semalam, sempena Majlis Gemilang Putra 2010, MJ dan seorg lagi rakan office, Puan Fiza (berganda2 rezeki lps kawen ye) telah dianugerahkan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2009. Ini adalah penilaian mutu dan hasil kerja kami bagi tahun 2009 melebihi 90%.

MJ tgh ambik sijil yang disampaikan oleh Tan Sri VC UPM dan disaksikan oleh Pendaftar kami. DH ambik gambar dari seat tetamu..sgt lah jauhnya..

MJ siap suruh DH cuti lagi semata-mata untuk hadir majlis tu. Memang susah sebenarnya untuk dipilih bagi anugerah tersebut. Ni bukan ayat belagak ok hehehe..Bersaing dikalangan senior sebenarnya perit juga. Maklumlah untuk orang2 yang baru masuk sektor awam, seperti MJ baru je genap 2 tahun 8 bulan, dah nak terima anugerah ni. Alhamdulillah rezeki. So, terimalah dengan hati yang berbunga2 dan bangga gile hehehe..

Surat makluman dan ganjaran

8 comments:

izahdaut said...

tahniah!!!! memang barang naik giler sekarang..huh

sehati sejiwa said...

wawawaaaaa...tahniah makngah! semoga berusaha n berkhidmat ngan lebih cemerlang lagik yew.....errr...brp rm dapat? hahahaha....

Nowwa Fitri said...

Next week banjer den mkn yo...hahha

myza said...

wau tahniah qashima..harap mmberi semgt utk org lain lebih berusaha..xmo PhD PhD ok

Mamajenn said...

izah : tq. kita pengguna yg tersepit kan hmmmm

k.long & myza : mekasih k.long & myza. Brp RM? hehehe ada la...blh budget utk raya tu :D Alhamdulillah, rezeki.

Non : kau x ghonti2 mkn...gomok dah wehh..bila nak bg aku merasa popcake ko tu?

Nowwa Fitri said...

Tak kisah la gomok pun...hato sonang..den nk kurus sonang yo..makan hati terus kurus tak payah diet..habis takdo org nak sakitkan ati den..hihihi

f.i.z.a said...

congrats kak shima !! khamis ni gaji, jgn lupe diskas nak blanje ape dorang nih.. :)

Mamajenn said...

non : ye ke x de org nak sakitkan ati kau hahaha..aku kan selalu sakitkan hati ko hehehe...

fiza : x sabar tunggu khamis. Nnt kita diskas2 ek