Wednesday, February 17, 2010

Tempahan choc (Jenn's Home Made Choc)

Amboi lamanya x bersiaran..Org lain berehat2 bercuti, tp MJ 'berjaya' memenuhi masa yg panjang di rumah dgn pelbagai aktiviti yg bermanfaat..siap demam2 lagi nih hahahha...melampau betul pengisian cuti ku kali ni.

Ok ni hobi baru MJ n Partner (My C's je hehehehe) Membuat coklat di rumah. Nak kata terapi yg baik, x jugak sbb sgt penat mengadap benda kecik2 ni. MJ dah la jenis nak cepat siap. Tu sbb lbh suka ambik order kek dr cupcakes. Sekali bancuh, terus masuk oven, dah siap. Deco pun atas sebiji kek je. Kot CC tu, ada gak la yg deco main tepek edible sbb nak cepat siap hahahaha...

Ok meh layan hasil keras tgn kami..Belum touch-up lg Pakai baju.
Tempahan sulung...Tempahan seterusnya
Sekarang MJ paham knp Puan Nowwa sampai nak muntah mengadap tempahan coklat... blueeekk gak

4 comments:

Nowwa Fitri said...

Kan..nak muntahkan...

Mmm blaja kat mana?

Mamajenn said...

Memang nak muntah...Blaja kat umah org..tp confirm bkn umah pompuan yg garang tu..

sehati sejiwa said...

pompuan garang mana plak makngah...cantik ar makngah,..rumit ke watnyer...??

Mamajenn said...

pomuan garang tu ada la cite antara kami k.long. Xleh cite kat sini...femes gak akak ni kat dunia masakan nih:p..x rumit kejenya k.long tp remeh...lbh baik jgn terjebak ahahha...