Friday, January 16, 2009

D pulak....

Naik bengap aku menyiapkan 'assignment' Diana ni..internet mcm hampes je dr ptg tadi..rasa mcm nak makan je keyboard ni.

Benda pertama kena buat...aku copy dulu rules nih..

“The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.”

Eventhough it is simple tp dah nak kematu aku dok kat sini..layannnnzzz

1. I am a working mum with 2 heroes

2. I really want to go to Mecca and Holland

(aku nak ambik gambar bunga tulip takut korg kata minah jiwang plaks...tp sana mmg meriah ngan bunga tu)

3. My favorite place is (are) my kitchen n beach


4. My favorite thing is (are) my culinary tools and books/mags

5. My favorite drink(s) is (are) tea n fruit juice

6. My favorite food(s) is (are) potato salad n any kue tiaw menu..

7. My favorite color is
Dulu minat hijau n biru tapi lelama jadi bosan plak..

8. I live in Serdang, Selangor

Cemano nak cari gambar yg menunjukkan serdang.

Nah hambik gambar wakil rakyat tempat aku hahahahha...Dato' Dr. Satim Diman

9. I was born in Hospital Daerah Kajang

Apa kena mengena hospital kajang dan gambar satay ini...ya betul, Bandar Kajang terkenal dengan satay Hj. Samuri. Jalan depan sikit korang jumpa la Hospital Daerah Kajang..and of course anak jatiSeeeelllllllaaaaaanggggorrrrr!!!

10. My college was
11. My favorite stories errr mcm x de je..tv program tu ada la - afc, House, CSI - all series, yg terkini Niyang Rapik haahahaha

12. My hobby(ies) is (are)
13. I wish for this - Actually, I hv many things i wish in future..They are..


I am tagging:
a. ibu emiralisa (byk masa freekan...sila jawab ye)
b. Capt. Pait (ashker mana pernah bz kannnnn)
c. En. Buncit (eh bz ke..la xperasan)
d. Cik Momot (sudi2kan la)
f. Cik Palina (at least you have something to update(*_*) Dun get stress!)
g. Mr. Boban (ala layan laaa..ye!)

arghhhh dah kol 2 am. nak tido....

2 comments:

FIZA said...

kak, x gheti la nk buat camni. hahaha.. mcm buta IT plak. adoiii.. byk keje.. nnti2 free sy buat la ek.. daa...

p/s : nnt nk mtk resepi yek.

Mamajenn said...

biasala...bila 'diorg' sudah tiada, simpan semua 'kerja' itu, jgn dilupakan gitu (nyani ikut rentak ye)...waaa habis la kita lepas ni...

Resepi? Klu didlm pengetahuan den buleh la yo!