Tuesday, June 16, 2009

Kononnya Marble Cheesecake

Sabtu lepas aku saja memenuhkan aktiviti dgn mengasah ilmu yg cetek ini...apa lagi mendeco la..dulu aku try buat bentuk daun, tp aku tgk hujung dia mesti pecah...so, aku buat eksperimen sendiri dengan 'mengubah' icing consistency..lepas tu baru la 'oooooo itu sebabnya'...ok meh tgk hasil yg x semenggah itu..x cantik pun sbb niatnya nak try bentuk tu je..kebetulan plak kimi kata nak mkn kek, so buatkan la sebiji..

Nama kek ni marble cheesecake...tp rasa dia kureng la..kitorg x berapa suka..so, x yah la share resepi dia ek...biasanya mknn berasaskan cheese kimi suka tp kek ni nampak sgt tidak memenuhi citarasanya. Ada byk lg baki dlm fridge...SAPA NAKKKK!!! Ishh yg x sedap plak offer kat org...ces x senonoh betul...Aku ada jumpa resepi yg lain tp marble dengan cheese la jugak..nnt aku try buat. Kot jadi n sedap, aku upload gambar n share resepi ye...

No comments: