Tuesday, June 30, 2009

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Pn. Ieka

Atas kepercayaan yang diberikan, aku menerima tempahan dari Puan Ieka bersempena dengan Hari Ulang Tahun Perkahwinan mereka yang ke-2. Tahniah!. Terima kasih atas tempahan dan diharapkan ianya memenuhi citarasa ieka sekeluarga.

moist choc. cake
+
whipped cream + peach (layer)
+
ganache + bc + fondant (deco)

"Semoga hubungan kalian berdua akan berkekalan hingga ke akhir hayat, diberikan keharmonian dalam rumahtangga, dimurahkan rezeki dan diberkati oleh-Nya, serta dikurniakan penyambung zuriat yang soleh dan solehah. Amin"

3 comments:

Honeyka said...

BIG thanks 4 your wish...hehe..trimas sudi terime order dari ku..kalo sedap akan ku promote eh..tem tuh silalah bersiap sedia ngan gadjet2nyer...

Honeyka said...

ops...Puan ieka..tak tahannnn..kuikuikui

Shima Sulaiman said...

hahahaha akak pun cam pelik je bila bubuh Puan tu...hehehehe..ni yg berdebar2 nak tunggu komen nih...harap2 la ieka suka:)