Monday, July 20, 2009

Mandi-manda

Disebabkan kebelakangan ini kami amat kurang meluangkan masa dengan anak2 Adam untuk aktiviti outdoor, kami sedaya-upaya menceriakan setiap hari minggu mereka bersama ibu dan bapanya..ceh ayat poyo je..meh layan gambar2 anak2 adam yg sedang bersukaria mandi-manda depan umah..pastu ada plak anak2 dara datang usha tepi kolam anak2 bujang ku itu...ni confirm perigi cari timba..

Abang kimi cuba membuktikan yang dia adalah abang mithali dengan bergambar begini...cait..

"Mama duck dah mati!" Apolah...

Sambil menikmati ini...Sayur itu hanya tarikan sahaja...hakikatnya, mereka itu akan meluahkan segala bentuk dan rasa sayur, jika masuk ke mulut mereka..susahnya nak ajar makan sayur:(

4 comments:

nwc said...

huhuhu...anak2 suka makan carrot cake. buat yg less sugar but more grated carrot...

Shima Sulaiman said...

aah kan carrot cake pun sayur gak..kot dah campur ngan tepung tu, diorg mesti x perasan ada sayur hehehe...tp dulu buat muffin carrot (ingat tak yg bentuk carrot x jadi tu:D) memang diorg suka..tp malasnya nak baking lately..Anyway, am would like to make it one day...but dunno when ahakss..

myza said...

cesh..lain kali blend je sume sayur dlm mknan diorg.mesti xpasan.ekekkeke...

Shima Sulaiman said...

tunggu resepi syaur blended mandak la pulak hehehehe